Friday, October 20, 2006

Ahli ke 6 telah selamat dilahirkan

Alhamdulillah..syukur..saya selamat sudah melahirkan seorang puteri pada  October lalu namun tak ada kesempatan untuk menulis disini..sibuk menjaga baby ;D.

Nampaknya bulan Oktober ada dua kelahiran untuk disambut sebab Kak Myea pun lahir bulan yang sama dengan adiknya ni cuba berbeza hari...ishh kan best kalau sama tarikh kan..jimat kek..keke

Baby seberat 3.88kg dilahirkan pada jam 2.54 petang di HKL diberi nama Nur Iesha Nadira Nazli memang nampak lain dari yang lain mungkin sebab masa pergi Dubai hari tu Ummi dia ni berkenan dengan minah Arab yang cantik tinggi lampai tu..hehe


Memang menghitung hari bila nak berakhir dalam pantang ni, semoga dipermudahkan segala urusan dalam pantang ni la kan.

Seperti biasa dhubby akan menjaga seminggu dua ni lepas tu sy dah boleh jaga sendiri