Sunday, January 10, 2016

UNDERGROUND PARKING..HANYA DI CHINA! TERBAIK

Dahsyat sungguh orang China ni..mmg kalau yg dh kaya tu kaya sakan dan yang paling teruja tengok teknologi mereka ni utk simpan kereta...kalau kat Malaysia ni ish ish tak tau la ada ke tak kan  sbb struktur tanah kat Malaysia ni jenis lembut sebab tu senang tanah runtuh kan..Wallahuallam SSL ni bukan pakar geologi kan.

Jom layan video ni...mmg perghhhh


Tak pun buat macm ni kalau ada kereta barang 2 bijik kann..haha


Tak pun macam ni sbb tak risau kalau tanah jenis lembut tu kan..