Sunday, May 15, 2016

WalimatulUrus Anakanda Ahmad Fahmuy dan Nina Naquiah

Tahniah buat anakanda Ahmad Fahmy dan pasangan Nina Naquiah yang kini bergelar suami isteri dan semoga kekal hingga ke Jannah.  Fahmy anak bongsu abang cheq SSL tau..depa ni tiga beradik jer..uihh tapi Bang Chaq tak lega lagi sbb kenduri belah lelaki belum settle..kita tunggu bulan Julai naa..

Akad nikah dekat Masjid Besi Putrajaya


Amboi ceria noooo encik suami dan cik isteri nak pergi bersanding kat Dewan MOT, Putrajaya


Haaa merah sungguh mak ngah oiii pelamin depa nii..didampingi sepupu pengantin lelaki...anak buah cheq la tuu...comey kannn

Adoiii jenuh nak tenung kad depa ni...maklumla mata dah tua..kiki


Tok Mak dan Tok Abah pengantin lelaki dan anak2 serta menantu tu...mak sy la tuu hehe

My Abang Chaq and wife  (kanan) serta besan terbaru niii