Thursday, July 21, 2016

Caj Letak Kereta mulai 01 Ogos 2016

Makin hari makin perit..makin banyak kos naik buat kita semua dan mulai 01 Ogos ni warga bandaraya Kuala lumpur bersiap sedia la ya dengan tarriff parking terbaru ni yang akan naik 150%.

Kata Datuk Bandar Mhd Amin, kadar tu masih murah ..ya la kan kadar 80sen naik jadi RM2.00 jer sejam pastu antaranya sebab tak nak la pengguna parkir ni tak la guna parkir mcm hak mereka seorang...ada ke org macam ni kot? Selalunya kita ni parking waktu shopping je dalam mungkin 8 jam sebab shopping raya atau parkir untuk pergi kerja idak la pulak cheq tau ada yang parking sampai kereta tak bergerak2 atau parking mati kat situ.

Kata Mhd Amin lagi.."Jadi tak wajarlah tamak untuk gunakan tempat parkir. Sebab itu pokoknya mereka hanya boleh parkir dua jam sahaja satu-satu masa," jelasnya. sighhh adoiii

Nak baca lebih lanjut klik kat sini > Kesulitan guna pengangkutan awam bukan tanggungjawab DBKL - Datuk Bandar


Suara Rakyat
TU DIA !!!.. kalau boleh nak dinaikkan RM40 sejam..
Ini baru dikatakan RAKYAT DIDAHULUKAN kena bayar..
APA NAK HERAN... Najib kan dah kata..kadar kemiskinan tegar rakyat M'sia DAH HAMPIR KOSONG PERATUS !!!
Jgn susah hati, rupa2nya rakyat Malaysia skrg bertambah kaya..
Tak salah naik caj parking pun..
Kan.. Kan.. Kan...