Saturday, January 21, 2017

Terima kasih daun keladi !

Assalammualaikum wbt

Terima kasih duo kaki travel blogger +Scdha Sein dan +Jari Manis  atas hadiah keychain yang dah selamat diterima petang Khamis lepas..

Memula nampak kat mailbox tu dok tertanya jugak..eh siapa la pulak ngantor invitation kahwin ni..keke bila buka tengok dibungkus dgn kertas putih...ada sampul hitam pulak siapa ada gambor sipenghantar...yeahhh bersorak..dalam hati jer la..udah tua2 ni mau orang cakap meroyan ke hapa tah..haha


special sungguh kan and sweet duo gitu
Tadaaaa...

Tetiba  rasa nak bagi pantun...sila jangan kecam naa..^___^

Keychain dah sampai ditangan penerima
Ucapan terima kasih yang tak terhingga 
Scha Schein dan Jari Manis serasi bersama
Semoga selamat walau dimana berada

Thanks again gurlss